Linnstråkigaliv

2012-04-30
13:56:07

Kom hem för inte så längesen.
Har haft det sketa bra! Önskar vi kunde stannat längre det var 7kt mysigt! Vi var ute och tog massor av fina bilder både igår och idag och igår på kvällen åt vi massa pizza, godis och annat tjockt! Sen slank det ju ner ett och annat onyttigt  i morse oxå ;) Men 7kt kul var det! Vill verkligen göra om det nångång och gärna stanna fler än en natt! Sofie skulle lägga upp några bilder som vi tog på fb så när dom kommer upp där så ska jag lägga upp dom på bloggen oxå, tillsålänge får ni nöja er med en bild på alla onyttigheter vi hade igår, fast pizzorna är inte med här ;) Jag behöver nog träna nu... Det enda tråkiga var att alla utom Sofie och jag somnade vid typ 1,2 -.- tråååkigaaaaaa, egentligen borde väll vi 2 oxå gått å lagt oss då men helt plötsligt var hade vi vart vakna till kvart över 4... hahah, kul att bli väckt av dom andra klockan 7 på morgonen sen -.- Men jag det var jätte trevligt iallafall så tack tjejjer för det, det måste vi helt klart göra om!

Kännde att det blev ett lite segt inägg nu men...
Tror faktiskt inte att det blir nån brasa för min del ikväll men önskar alla en trevlig valborg!
Mumsigt! ;)
Kommentar:
#1: Emma

Ha det bäst snygg!! :*<3

2012-04-30 @ 14:50:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :