Linnstråkigaliv

2012-02-21
12:31:17

Mums!

Komhem igår kväll efter en helg i vänersborg och göteborg,haft det trevligt och shoppat lite,nöjd tjej här :)
 
Här e en bild på kärleksmumsen vi bakade i söndags, det blev riktigt gott!
     

Sen igår vi var i Göteborg och shoppade hittade vi världens häftigaste affär/café på NK som hette American Bakery, och dom hade värsta muffinsen och tårtorna och massa Amerikanska saker som b.la Jelly Beans o.sv.
Såklart var vi tvungna och stanna å fika!

Min syster tog jordgubbsmuffins.


Jag tog chokladmuffins med maräng c:


Och mamma tog nån Rocky road liknande grejj ;)


Mumsigt värre!

Haha, och snart ska jag gå och fika med 2 finfina vänner, vi får väll se hur många kilo jag går upp under lovet ;)

När jag kommer hem ska jag lägga upp bilder på några nagellack och mina naglar nu o.sv ! :)

Kommentar:
#1: Emma

puss på dig! <3

2012-02-21 @ 20:07:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :