Linnstråkigaliv

2012-02-12
12:18:06

Pallar intee...
Orkar inte skriva min reccension om alla bidrag plus att jag inte tror att så många är intresserade av att veta så ah... säger vem jag tyckte va bäst iaf.. Ulriiik! wohoo, men asså jag tycker inte att det var så många jätttejätte bra låtar denhär deltävlingen heller... komigen sverige ni kan bättre...men men Ulrik var iaf bäst tycker jag, jag tyckte faktist att Mmmi Oh oxå va rätt bra... hon förtjänade bättre än att komma sist faktiskt... Timoteij var väll oxå helt okej :) Asså.. alla bidragen var faktist helt ok..det fanns nog ingen som var sådär suuper dålig igår ändå.... men det kunde ju vart bättre ;)

Bild på Ulrik från igår:


Tycker faktiskt han har rätt bra låtar, Alburn Road, The Box och Moments Ago är några som jag gillar rätt mycket c:
Kommentarer:

Sv: Hahah vad söt! ;)

2012-02-12 @ 18:00:42
#2: Astrid

mangafigur.

2012-02-13 @ 21:30:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :