Linnstråkigaliv

2012-07-13
11:23:29

Godmorgoon!
Jahapp då kollas det bussbiljetter för fullt, imorgon åker jag igen och kommer hem på tisdag. Det suuuuuger att blogg.se inte har fixat så att man kan blogga från mobilen än :( För jag tappade jätte mycket statistik på bara 3 nätter... och nu ska jag iväg 3 nätter igen utan internet :( Hoppas verkligen dom fixar det snart. 
 
MEN jag har ju en massa bilder att visa som jag tatt nu när jag vart iväg och kommer såklart ta ännu fler i Fridas stuga. Ska försöka hinna med att få upp bilder idag och så kanske jag kan göra några tidsinställda inlägg istället så blir det inte helt tomt medans jag är borta :D Smaaarttt där Linn...! ;) 
 
 
Nu ska jag fixa biljetter och packa om o.sv :) 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :