Linnstråkigaliv

2012-07-13
15:35:28

Såhär kommer det gå till nu..
Jag har fixat ihop lite collage med bidlerna från campingen, två med bilder från första dagen, ett med bilder från andra dagen och ett med bilder från tredje (har tyvärr inga bilder från fjärde). Jag ska även fixa ett collage på bilder jag tagit som liksom inte är på personer.. alltså typ saker i sanden, solnedgångar o.sv.. men det kommer jag nog göra när jag kommer hem. 
 
Ivilket fall,om allt går som jag vill så är det detta som kommer komma upp på bloggen medans jag är borta: 
 
Imorgon: Det första collaget från dag 1. 

Söndag : Det andra collaget från dag 1. 
 
Måndag : Collaget från dag/ kväll  2.
 
Tisdag : Collaget från sista kvällen.
 
Kommentar:
#1: Sofie

Låter najs! Väntar spänt! ;-) <3

2012-07-14 @ 22:20:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :