Linnstråkigaliv

2012-06-20
12:06:00

Bro/fotbollsplan/husvagn..
Planerna var ju att först gå och fota vid skymmningen vid bron.. och sedan gå till fotbollsplanen och sitta där tills det blev mörkt och sedan ta kort.... men så blev det ju inte riktigt... när vi kom till fotbollsplanen så var det FULLT med knott...jag hade velat stanna med de andra fick typ värsta panik och skrek "VI MÅSTE HÄRIFRÅN NU!" Så ah... vi rymmde till "min" husvagn istället xD Kvällen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men helt okej ändå :P 
Vi fick några bilder... men om dom blev så fina vet jag inte xD Här är några av dom :
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
#1: Emma

Fina bilder ju! Får jag sno några? ^^ <3
puss & kram

Svar: Du får dom på USB :) <3
Linn

2012-06-20 @ 12:15:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :