Linnstråkigaliv

2012-06-15
16:45:55

FÖDELSEDAG OCH SKOLAVSLUTNING!

Japp sjöng på både 9:ornas och 7:ans och 8:ans (7 och 8 hade tillsammans). Jag tyckte det gick väldigt bra faktist!  

Sen sjöng vi även en låt för min (världens bästaste underbaraste någonsin) spanska lärare som ska bli mamma ledig, det var jätte kul...jag tror hon blev glad :D (a) 

Fick betygen idag oxå, relativt nöjd så :D

Shit va fort allt har gått...då var det redan sommarlov...men jag tror nog att jag har en bra sommar framför mig :) 

Fick en kamera i födelsedags present i morse, blev öööööverlyyycklig! :DDDD Ska nog få lite mer små grejjer ikväll oxå :)

Så har fotat massa med den idag, här kommer massa bilder...i o ordnig...för jag lyckades inte få dom i rätt och pallar inte hålla på och fixa med det nu ;) 

Efterråt var jag hos Sofie med Emma och Frida och åt mat och tååårttaaa pxå :D...

På morgonen innan jag åkte..såhär såg jag ut: (ni får vrida på huvet ;) )

Hos Sofie (Emma hade gått hem)
x
 
Glad tjej som fått födelsedags present av Frida, tack för det! :*


Alla tjejorna :*


Alice och Flippis <3


Hemma hos Sofie..


Kameran jag fick, lite suddig bild dock, det är en Nikon D3100


Hos Sofie


Hos Sofie


Hos Sofie

Kommentarer:
#1: Emma

Fasen att jag åkte hem så tidigt..ville ju också vara med på kort hah (a) <3

Svar: Äsh vi kan ta fler ju! ;)
Linn

2012-06-15 @ 16:57:28
#2: Sofie

Haha! Asså jag måste bara få dom fotona sen!! :-D <3

2012-06-15 @ 18:47:45
#3: Sofie

Emma vi måste endå ta fler kort sen, för jag vill verkligen ta där bakom Lindås vid blommorna, för där är det jättefint!! :-D <3

2012-06-16 @ 18:49:27
#4: Elin

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Linn

2012-06-18 @ 15:45:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :