Linnstråkigaliv

2012-05-27
14:22:30

Äntligen kan man vara stolt över att vara Svensk igen!
JA! Vilken lycka, nu måste man ju HELT KLART gå på esc nästa år! Tycker bara lite synd om danmark och island som typ kom sist :( Dom var bra ju... och cypern kom inte heller så bra till..MEN SVERIGE VANN och det var det viktigaste!

Som sagt satt jag hos Frida igår med Sofie, Emma och Kristina. Deras grannar är nog inte så glada på oss nu...det blev lite högljutt hehe... ;) 

Sov hos frida och åkte kanske hem vid 12 tiden, när jag kom hem gick jag direkt ut och började hjälpa till med att lagga i linern till poolen, jäkligt krabbigt var det men efter ett tag nu så tror jag vi fick den någorlunda på plats, nu är den fjuttiga trädgårdsslangen i(jo tack det lär ta typ 1000 år att fylla poolen med den) och vi ska börja med att fylla typ 1cm och sen fixa linern lite till...oj va ointressant dedär va kännde jag..

...ivilket fall måste jag plugga idag oxå :( Fysik provet imon kommer gå skit :( Och dusha ska jag oxå göra...

Jag har nog iallafall blitt lite brunare nu efterssom jag stått ute och hållt på nu :DD

Hejdå!
Kommentarer:
#1: Sofie

Som sagt: Äntligen va det rätt låt som vann! Loreen va så jävla BÄST!!! :D <3

2012-05-27 @ 20:41:36
#2: Tanja

så roligt att hon vann. ska också gå och titta åp det nästa år=)

2012-05-29 @ 18:31:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :