Linnstråkigaliv

2012-05-11
19:17:14

Freedaaag!
Ätit lite gott nyss. Idag var det ju skola först då...sedan så drog jag, Kisse,Sofie,Frida,Emma och Mimmi hem till Frida (efter ett snabb stopp hos mig) sen gick vi ut i "skogen" till en fin liten yo bro'(hahahashahahahahha xD) och tog lite fina kort...eller det blåste ju som faen så ungefär 50% av korten bestod av HÅR... och 20% bestod av min dubbelhaka...heheh -.- men men kul var det iallafall, sen gick vi hem till Frida igen och fikade, övade på lite låtar, kollade på bilderna o.sv (jag vill gärna ha dom btw) ah. Så tack för det! Ser fram emot nästa gång :*

Ungefär såhär tänkte jag när vi mötte upp Emma,Kisse,Sofie och Mimmi efter skolan och dom typ var på dåligt humör -.- :

Hahahah ;)
Kommentarer:
#1: Emma

Hah bilden va klockren! :P fast vi var ju bara trötta :)<3

2012-05-12 @ 10:27:07
#2: kiRRe

Vadå Kisse? KIRRRRRRRRRRE ska det va!!! <3

2012-05-13 @ 16:31:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :