Linnstråkigaliv

2012-05-04
21:05:00

Inför ESC! avsnitt 3, bättre sent än aldrig ;)
Somsagt, avsnitt 3 var i måndags, på valborg, dessa 4 låtar gillade jag bäst av dom som var med i det tredje avsnittet, vill ni se vilka 4 låtar jag gillade bäst från de andra avsnitten kan ni kolla under kategorin musik :) 1 är bäst o.sv..

1. Ukraina
2. Nederländerna. (även om indian saken är lite överdriven)

3. Malta.
4. Bulgarien.

Såklart måste jag ju länka bästaste Sverige oxå, jag är riktigt stolt över svenska folket som tillslut röstade fram det alldeles rätta bidraget, jag tror vi har stor chans i år och vi lär nog iallafall komma i minst top 5, hoppas jag iallafall... men men GOOO LOREEN!!
Kommentar:
#1: Tanja

rumänien ä rmin favoritlåt hittills=)

2012-05-07 @ 19:43:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :