Linnstråkigaliv

2012-05-08
19:34:45

Inför ESC avsnitt 4/4!
Japp då var det dax igen. Nu ska jag länkar dom 4låtar jag gillade bäst från avsnitt 4, som var igår. Jag brukar bara länka 4 egentligen men idag blev det 5 för jag hade lite svårt att bestämma mig ;) Så här är dom 5 låtar/länder jag gillade bäst AV DOM SOM VAR MED I GÅRDAGENS AVSNITT :) Alltså länkar jag inte heller alla av dom som var med.
Dom är i ordning, 1 är bäst o.sv...
1. På delad första plats kommer faktiskt Turkiet...


1. Andra halvan av första platsen får oxå förvånansvärt nog storbritannien av mig :o ;) Jag tycker den är fin faktiskt...
2. Andra plats får killen som är väääldigr mycket WB Eric Saade,från Norge. Men ja... jag gillar melodin även fast han inte har världens bästa röst...det hade varit bättre om en tjej hade sjungt den låten..


3. Tredje plats går till Tyskland för en hyfsad låt som sjungs av en jätte söt & gullig kille! ;)

4. Spanien
Nu dampar datorn oxå så jag lyckas inte länka :( Men klicka här för att komma till spaniens låt:
Kommentar:
#1: Tanja

jag gillade också spaniens låt!

2012-05-09 @ 06:13:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :