Linnstråkigaliv

2012-05-07
17:18:25

JAAAAA SÅ FUCKING UNDERBART!
Har oroat mig jätte mycket över klänning till skolavslutningen för jag har letat jätte mycket och klänningen jag har velat ha mest av alla har varit slut i min storlek....men nyss hände ett mirakel! :D DEN HADE KOMMIT IN I MIN STORLEK! FAN VA SKÖNT! Är skit glad nu :DD Beställde på direkten :) Gud va skönt att ha det fixat nu, nu får vi bara hoppas på att den passar :)
(Förlåt Emma men jag har faktiskt letat som en galning efter andra klänningar och nu när jag såg att den fanns så ville jag passa på faktiskt. Hoppas du älskar mig ändån :* Jag älskar dig ändån iallafall <3)


Nu drar jag och kollar på syrrans dansuppvisning! :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :