Linnstråkigaliv

2012-05-17
21:56:49

Ville bara säga..
Att jag känner mig jävligt lyckligt lottad som har er tjejer! Jag sitter och kollar på alla bilder vi tagit, och bara ler. Vi får verkligen inte sluta med att ta foton o.sv, jag vill verkligen spara våra minnen så gott som det går och jag känner att domhär fotona kommer vara guld värda om några år! Det är dom nu oxå! Jag vill tacka er för att ni finns! Finns där för mig! Accepterar mig för den jag är! Jag vet att jag alltid kan vara migsjälv när jag är med er och det betyder jätte mycket! Så tack tack tack. Jag älskar er och jag kommer alltid finnas där för er på samma sätt som ni finns där för mig! Jag struntar i vad andra tycker om oss. Jag är lycklig med er och det är det enda som spelar någon roll! Och jag ser så 7kt mycket fram emot i sommar och alla roliga saker vi ska hitta på och alla minnen vi kommer skapa! TUSEN kramar till er tjejer!
Tog med en till på Sofie för hon saknades på 2 kort innan...
Pusss och Kram!
Kommentarer:
#1: Emma

Åh gumman blir helt rörd när jag läste de du har skrivit och när jag ser alla bilder på oss. Vi är helt möjliga att slå. Vi är oss själva och det är väl meningen? Vill ha sommaren här nu! Puss och kram jag älskar dig och er alla!<3 :-*

2012-05-17 @ 22:14:31
#2: Kirre

Älskar dig (o alla ni andra förstås) så mkt o är jätteglad att vi träffades! Längtar också till sommaren!!! TUSEM KRAMAR TILL DIG MED!! <3

2012-05-17 @ 22:27:30
#3: Sofie

Allt du skrev är typ det jag tkr! Älskar er alla!

Jag hade tänkt att lägga upp fler bilder på fb, som ni skulle varit med och valt i onsdags. Men ska vi det? Lägga upp fler menar jag, för det fanns många bra tkr jag, typ 45 st :O :* <333

2012-05-18 @ 12:43:02
#4: Sofie

Glömde: Tack för den x-tra bilden på mig! ;) ibland är det hårt att gilla att fota :D <3

2012-05-18 @ 12:45:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :