Linnstråkigaliv

2012-04-25
18:00:00

Inför ESC! avsnitt 2.
(tidsinställt inlägg)

Japp som sagt tänkte jag länka dom 4låtar jag gillade bäst från dom olika avsnitten, ansvitt 2 var ju i måndags då, här är dom 4 låtar/länder jag gillade bäst AV DOM SOM VAR MED I FÖRRA AVSNITTET,ALLTSÅ I MÅNDAGS :) Alltså länkar jag inte heller alla av dom som var med, utan bara dom 4 jag tyckte var bäst.
Dom är i ordning, 1 är bäst o.sv...
1. Cypern

2. Irland
3. Danmark, spola till 1 minut om ni inte pallar kolla på dedär i början...

4. Hmmmm..jag vet inte vilken jag ska ta här..jag borde egentligen länka Israel, känner mig lite skyldig till det men dom kan jag länka en annangång ;) Jag tar Ryssland xD hahahaha men dom är ju 7kt söta!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :