Linnstråkigaliv

2012-04-12
11:59:23

Nu börjas det! ✌ Älska mina zebra cupcake formar ;')
Japp då börjar planerna... ikväll kommer (ääntligeeen!) Emma och Amy och sover här tills imon, på lördag ska jag på avfallnings teknik (tror det hette så? xD) så jag ska lära mig hur man ramlar av hästen på rätt sätt xD Hahah, sen blir det troligtvis en efterlängtad träff/övning med Emma,Frida,Mimmi,Sofie&Kristina, ser fram emot det :D På Söndag måste jag upp tidigt och gå på stallkännst sen om jag hinner så ska jag gå på zumba på kvällen sen :) Sen börjar skolan igen -.-  Undrar hur jag ska hinna klart med sammhälls politik skiten? :/ Kul att sitta med det en fredag kväll :( Nej det blir nog tid över för det nån annan gång :D

Lägger in en smarrig bild på lemon curd cupcakes som jag gjorde för ett tag sen :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :