Linnstråkigaliv

2012-08-16
11:48:00

Med i tävling!
Jag är med i en foto tävling HÄR, temat är rörelse och jag hittade inte så många bilder som passade...men sen hittade jag den här bilden som jag tog på EMMA på stranden på Öland nu i sommar och tyckte att den passade bra :) Man kan vinna  200:- att handla för på  http://www.tvspelsweb.se/ och om jag vinner så skulle jag vilja ha en SÅNHÄR. Det skulle sitta väldigt fint med en fjärr till kameran faktiskt, det skulle underlätta på många sätt ;)
 
Här är min bild: 
 
Kommentar:
#1: felicia

Hejsan. Nu finns finalisterna i min fototävling publicerade i min blogg, titta in och se om du blev en av dom! Om inte, var gärna med och rösta på de som gick vidare och om du vill får du gärna hålla utkik efter min nästa fototävling jag kommer hålla i höst. ha en fortsatt bra dag!:)

2012-08-20 @ 23:28:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :