Linnstråkigaliv

2012-08-20
13:56:59

Sommar 2012
Jag sörjer att den redan är slut, men jag har haft det jätte bra och gjort det mesta som jag ville göra! Jag är väldigt nöjd med att jag faktiskt lyckats att bli ganska så brun trots att jag bara vart i Sverige och jag är nöjd med alla gånger jag badat fasten att det vart jätte kallt xD Jag vill tacka Sofie, Emma, Mimmi,Frida,Kristina och Astrid för att utan er hade min sommar inte vart alls lika rolig som den vart! Jag ser verkligen fram emot nästa sommar då jag vet att vi kommer hitta på ännu mer roligheter! 
 
Även fast jag har jätte mycket ångest inför skolan så känns det iallafall bra att jag har så underbara vänner som kommer göra skoldagarna mycket bättre! Och ser fram emot att träffa Alice och Filippa som jag knappt sett på hela sommaren, det känns skönt att ni kommer finnas i klassrummet och kunna få mig att skratta åt era märkligheter när det behövs! ;)
 
Jag tror även att jag..faktiskt förändrats lite under sommaren...och fått en annan inställning. 
 
Och trots allt så finns det ju helger och jag,Sofie,Emma,Mimmi,Kristina och Frida har redan börjat fundera på roligheter som vi ska hitta på, jag hoppas bara verkligen att det är fint väder i några veckor till!...Eller månader...eller år...eller för resten av livet...för jag känner mig inte riktigt redo för långbyxor och långärmat än...och om vädret inte vill som jag så tänker jag fan gå i shorts ändå. 
 
Men iallafall.. hejdå sommarlov 2012, jag kommer sakna dig♥ 
 
 
 
 
Kommentarer:
#1: Kristina

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska kommentera... det var så mkt ;) men det här har varit en riktigt bra sommar, trots att jag inte har samma ångest som du över att den är slut ;P <3

2012-08-20 @ 14:04:39
#2: mimmiii

Aww! Ja det har varit en riktigt bra sommar! Även om jag har missat lite har jag endå haft kul, puss! :*<3

2012-08-20 @ 14:16:47

Aw! Tycker det har varit en riktigt bra sommar även om jag missat lite, har varit kul! puss :*<3

Svar: Ja men du har vart med på mycket mer än vad jag trodde att du skulle, så det är ju bra! Pöss :*<3
Linn

2012-08-20 @ 14:24:00
#4: Sofie

Åhh Linn jag blir lite rörd! :* <3

Svar: Hihih :* <3
Linn

2012-08-20 @ 14:56:13
#5: Emma

Vi har ändå gjort ganska mycket fast att det inte känner så. Men jag har haft en toppen sommar. Puss, älskar dig! :* <3

Svar: Ja det har vi faktiskt! Älskar dig med! :*<3
Linn

2012-08-20 @ 15:31:02

haha åh :( längtar redan tills nästa sommar :( men vilken årskurs går du? :) högstadiet eller gymnasium? :)

2012-08-20 @ 15:53:39
#7: Frida

Ja det har verkligen vart en toppen sommar ni är bäst! :* <3

2012-08-20 @ 18:28:42
#8: Lina

Sv: Jag skulle gått handel, men nu ska jag byta till humanistiska :)

2012-08-20 @ 19:44:02
#9: Lina

Sv: Låter bra det! :)

2012-08-20 @ 20:58:39

Hej! Nu kan du gilla min blogg på Facebook.
Skulle vara super kul om du vill göra det, du får självklart länkning i bloggen! :)
Säg även till om du själv har en fanpage för din blogg, då jag följer din tillbaka :D
http://www.facebook.com/pages/Adhdochfoto/116312315123617

2012-08-20 @ 21:29:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :