Linnstråkigaliv

2012-08-16
10:24:00

Trött...
Hade en trevlig kväll/natt igår, kom till Emma tidigare än väntat eftersom ridningen (som gick bra btw) började tidigare, så jag kom dit vid typ 9 kanske..och så ah.. jag vette fan vad vi gjorde egentligen...i vilket fall så gick väll alla och la sig vid 5 tiden typ...utom jag som var vaken och inte somnade riktigt förrens efter halv 7..och sen vid 8 skulle vi gå upp...fast alla låg kvar till 9 typ xD Sen slängde vi i oss frukost och packade ihop eftersom att Emma skulle till sjukgymnasten var vi tvungna att gå... jag kan säga att cykla hem från henne när man sovit MAX 2 timmar var inte så kul...;) Men men...nu ska jag lata mig lite..

Hare bra!
 
 
ÅH juste, vid 4 på morgon typ fick Emma nåt ryck och blev hungrig.. så då åt vi glass i strut ^^ Det var gott...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :