Linnstråkigaliv

2012-06-14
12:34:28

Här var allt nytt :O


Blogg.se's hemsida har ändrats heeeeeeelt och hållet.. såhär stod det när jag loggade in : "Stort tack fär att du anmält dig ( WTF när gjorde jag det? xD) och din blogg att bli en utav de allra första testerna av blogg.se s nya bloggverktyg."

Hahah inte för att jag vet när jag anmälde mig men visst ;) Men det verkar som att detta systemet kommer funka bra :) Måste bara lära mig det...;)

Så jag hoppas ni tar hänsyn till om det blir lite struligt nu när allt är nytt... ni ser nog inte någon skillnad på bloggen, men härifrån där jag skriver inläggen ser allt annorlunda ut...hahah BLEV HELT CHOCKAD xD

Men det ska nog bli bra :)

Idag va det cabare, vi kollade bara på den, åt och sen slutade vi B) Nu ska jag måla mina skolavslutnings naglar och ikväll ska jag på student fest :)

Imorgon äre skolavslutning och min födelsedag (:D) !!! :O Det är SJUKT hur fort tiden har gått! Jag vill inte, jag hinner inte meed :( 

Taggar: chockad, kort dag, nytt;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :