Linnstråkigaliv

2012-10-13
19:16:31

Hejhopp!
Sitter just nu hos Sofie och njuter av internet! Det funkar inte hemma hos mig för tillfället :/

Idag har jag gjort rätt mycket.. jag gick upp halv 8 och gjorde mig i ordning sen vid 9 åkte jag, Sofie och Frida mot Kalmar. Vi kollade på 3 olika gymnasium..och ja..det kändes..jobbigt..det är mycket att tänka på...sen gick vi iallafall till en thai/kina restaurang och åt! Gottgott! Sen gick vi och mötte upp Kristina, Emma, Mimmi och 2 andra och så gick vi runt lite på stan med dom, det var trevligt! :) Dock regnade det typ...hela dagen :s

Sen tog vi iallafall tåget hem, så jag har vart hemma en sväng och ätit och lite så, och nu sitter jag somsagt hos Sofie... Frida och Kristina kommer nog om en stund och så ska vi ha film mys!
Kommentarer:
#1: Sofie

Haha gjorde du ett inlägg när jag åt XD Varsågod för internet! <3

Svar: Tacktack!<3
Linn

2012-10-14 @ 13:16:51

HEJ!

skulle du vilja rösta på min bild NUMMER 5 behöver typ 20 röster så din röst gör skillnad :)

Busenkelt du klicka på 5 och sen rösta
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment


KRAM KRAM :D <<<3 Hoppas du nu vill hjälpa mig!!

2012-10-15 @ 09:00:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :