Linnstråkigaliv

2012-12-31
11:39:56

Gott nytt år och tack för året som varit!

Ohjävlarihavet vad fort det gick... och ändå så känns det som att jag typ inte minns nånting jag gjort iår xD Men sommarn var iallafall superhärlig! Och detta halvåret har oxå varit kul, även fast det har varit lite stressigt. Jag känner att det här året har varit ett "vänskaps år" ;) Har faktiskt kommit många personer närmare vilket är jätte kul! Efter detta året så kan jag säga att jag verkligen älskar mina vänner och att jag är så underbart glad att jag har dom! Allihopa!

Så speciellt tack till er för ett fint år!
Sofie <3
Frida <3
Mimmi<3
Astrid <3
Alice <3
Filippa <3
Emma Khönke <3
Kristina <3
Och Amy <3 och Emma Karlsson <3 Vi ses inte så ofta (minns knappt när vi sågs sist ens) men vill ändå säga tack och gottnyttår till även er :)

 

 
Kommentarer:
#1: Sofie

Älskar dig med Linn! <3

2012-12-31 @ 11:47:02
#2: Emma Karlsson

Aw gott nytt år, vi måste verkligen ta tag i att ses snart! <3

2012-12-31 @ 15:39:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :