Linnstråkigaliv

2012-10-27
10:58:00

HURTIGT!
När jag var mindre så gick jag på drillning men slutade för några år sedan, och idag fanns det en prova på grej så jag och Frida gick på det,gick upp klockan 8 idag för att åka dit vid 9 xD Men det var jätte kul att få prova igen för det var så längesen! ;) Sen vid 10 var det slut och så CYKLADE jag och Frida hem i FROSTEN...ja vi är fan riktigt hurtiga!, känner mig duktig..! ;)

När jag kom hem kännde jag mig tvungen att gå ut och fota frosten lite.. så det gjorde jag ;)

Har 1000 saker att göra känns det som.. jag måste skriva en lista xD OCH VARFÖR SITTER JAG HÄR DÅ? Ja.. det kan man undra.. det undrar jag med.. jag måste nog sätta lite fart nu..vid 3 kommer Emma och hämtar mig och så drar jag, hon,Sofie,Frida,Mimmi och Stina ut till.. ja.. jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det.. ut i tjotahejti till ett litet hus och öhm ja.. stannar där tills måndag... xD

Ganska oplanerat dehär...vi får väl se hur det går xD

HA DET BRA!
Kommentarer:

Hejhej, nu finns vinnaren i tävlingen om valfritt skins uppe på min blogg, dirket länk: http://bilderbyalice.se/2012/october/vinnaren.html#comment
Ha en bra helg!

2012-10-27 @ 11:06:44
#2: Sofie

Haha tjotahejti!! Men du, vi tyckte att öland också va oplanerat innan... ;) <3

2012-10-27 @ 12:16:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :