Linnstråkigaliv

2012-10-29
17:32:03

Kom hem idag!
Herregud. Dessa 3 dagar har gått så sjukt fort! :o Man tänker " vafan gör man i en stuga mitt ute i skogen i tre dagar, ni kommer ha jätte tråkigt" men NEEJ.. det gick bajs fort.. men ivilketfall har det vart väldigt mysigt och trevligt.. och roligt! ;) Skit duktiga har vi vart oxå! ;) Lagat mat och hämtat ved och sprungit ner en gång i timmen och eldat oxå.. fan va vi är independent! ;) Men ah..nu är jag iallafall hemma igen, det enda positiva med det är att det inte är så högljutt.. xD 6 tjejer..och speciellt mina tjejer(inklusive jag då ;))..har en tendens att låta...väldigt..mycket.. haha ;) Men kul var det!
Kommentarer:
#1: Emma

Tack för de tre dagarna! :) <3

Svar: Tack själv! <3
Linn

2012-10-29 @ 17:40:40

Haha ja det blev jättetyst när man kom hem xd <3

Svar: Hahahah ja jag vet xD <3
Linn

2012-10-29 @ 18:31:51
#3: Sofie

Naw MINA tjejer! Det lät fint! Nästa gång kör vi en vecka! XD <3

Svar: hihi (a) hahah ah absolut! ;) <3
Linn

2012-10-29 @ 22:06:23

sv: De två lacken är väldigt lika, men just det här är faktiskt Ocean Green även om jag beskriver lacket som blått, Ocean Blue är till och med ännu blåare ;) Men visst är båda lacken underbart fina!

2012-11-07 @ 09:56:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :