Linnstråkigaliv

2012-12-30
12:29:04

Hejsanhoppsan!
Jaani.. det var ett tag sen sist... Men öhm ja, jag har helt enkelt inte haft tid eller ork, vilket jag fortfarande egentligen inte har.. men jag tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg ändå, som ni ser har jag bytt design, den förra var rätt ful xD Men denhär designen känns bra :) 
 
Och uhm ja..jag har fått en hemmastudioinspelningsmikrofongrejsimojs i julkapp ;D En mic och nån liten låda med rattar...xD Hahah det är typ jätte mycket knappar och skit på inspelningsprogrammet oxå.. så det lär ta ett tag innan jag lär mig allt xD Men såsmåning om tror jag det kommer bli kanon :D Då jävlar ska det coveras! ;) 
 
Första bilden: Eheheh...Hungergames lussebullar xD Ganska misslyckade...xd
Andra: Zombies (Jag,Filippa och Frida.Till ett event i skolan)
Tredje och Fjärde: Världens bästa luciatåg B) 
Kommentar:
#1: Sofie

Jag såg inte härmskriebroschen i headern förrut! Såklart! Haha fina lussebullar!
Lucia! Åå typ saknar det det redan... ;) <3

Svar: Haha men det var tomt på det stället så jag tänkte att jag kunde lägga in en ;) xD Hahah tack xD Jaaa!! <3
Linn

2012-12-30 @ 20:54:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :