Linnstråkigaliv

2013-01-16
17:22:00

Jag måste vara världens sämsta bloggerska...

Haha jag suger. Men jag har inte någon motivation liksom... kanske att jag får det nångång i framtiden xD

 

 Jag kan berätta att jag bestämt mig för vart och vad jag ska gå på gymnasiet nu iallafall :D

Känns skönt! Och gud va underbart det kommer bli att slippa dehär stället! Längtar till sommarn nåt sjukt. Visst vissa personer kommer jag sakna jättemycket men större del av folket på min gamla skola kommer jag vara...väldigt lättad att slippa xD Även fast det är vissa folk jag aldrig pratat med så kommer jag vara så glad att få slippa alla xD Känns riktigt bra att få börja på en ny skola en bit bort med nya människor! Fast jag har ju Mimmi, som ska gå samma program som jag, och Frida och Sofie som ska gå på samma skola men annat program,så jag är inte helt ensam och det är bra! Jag känner att det är lagom, det känns jättebra att dom oxå ska med och jag är riktigt glad för det:) Jag ska försöka hålla kontakten med mina andra vänner oxå :) Även om det kanske kommer bli lite svårt.. 

Men ah... nu vet ni det iallafall xD

Ha det bra!

Kommentarer:
#1: Emma

I'm gonna miss yaaaah!! :*<3

2013-01-17 @ 17:38:15
#2: Sofie

Längtar med!! Men känns väldigt bra att vi kmr gå på samma skola!
Men asså om du nu va tvugen att välja just den bilden...kunde du iaf klippt bort termobyxorna... XD

Svar: SHHH! Ingen märkte nåt förrens du sa så! xd Inte ens jag märkte nåt förrens du sa det xD <3
Linn

2013-01-17 @ 19:52:04

Hejhej, har en super roligt tävling på bloggen, där man kan vinna 2 biobiljetter. http://bilderbyalice.se/2013/january/vinn-2-biobiljetter-2.html#comment massa förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!

2013-01-22 @ 11:12:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :