Linnstråkigaliv

2014-02-17
22:20:00

Wow...
Det var ett bra tag sedan man var här, så mycket har hänt sedan dess. Funderar på om jag ska dra igång med dethär igen. Ingen vet ju ändå om det så jag kan ju skriva lite mest för mig själv...
 
Varför kommer då dessa tankar? Jo för att för en gångs skull har jag lite tid. Men det lär inte hålla länge, för när lovet är slut bryter helvetet ut, och bloggandet... ja det kommer drastiskt att ta slut. Wow jag planerade inte ens rimgrejen det liksom bara flöt på där ahahaha kanske skulle börja blogga dikter istället.
 
Har nyss läst igenom mina gamla inlägg och insåg att jag gnäller över att jag är dålig på att blogga eller ber om ursäkt för dålig updatering i iprincip varje inlägg. Så ja, jag hade rätt, jag var dålig. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :