Linnstråkigaliv

2013-01-01
16:43:20

Vart fan tog denhär dagen vägen?
Hahah ja.. det känns helt konstigt.. xD Är iallafall nöjd med igår, det var roligt :) God mat och fina vänner kan göra mycket! ;) Och fyrverkerier ;D Hahah först skulle vi kolla på raketerna från Fridas altan.. men sen typ 4 min i 12 fick vi panik och trodde att vi inte skulle se nåt därifrån så alla kutade allt vad dom hade ut till vägen hahahahaah xd Det måste sett sjukt dumt ut...xD Iallafall fick vi se raketerna tillslut! Efter det dansades det Just dance 4 för fullt och så satt vi och pratade ett bra tag. Vid 7 gick vi och la oss och så somnade vi väl vid halv 8 typ xd Vaknade vid 10-11 nångång och försökte somna om vilket väl gick sådär...men jag lyckades kanske lite.. sen vid 2 gick vi upp och plockade undan och åt frukost, vid kvart över 3 åkte jag hem.

Nu ska jag snart åka mot kyrkan för jag, Mimmi,Sofie,Frida och Emma ska uppträda där. (Vi får pengar för det YEYY :D ) Ah önska mig lycka till...ska försöka att inte somna mitt i låten xd
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :