Linnstråkigaliv

2013-03-10
14:48:06

öhm.. hej..
Jahupp, jag har inte skrivit här på ett braa tag nu...har haft så mycket att göra bara, nationella prov, skolan, gymnasiegrejs o.s.v o.s.v... Jag och 2 kompisar gjorde "audition" för musiktillägg till gymnasiet för ett litet tag sen...men det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.. efterssom att jag var den enda som kom in..och nu vet jag inte vad jag ska göra :/ 
Igår var jag hos Astrid med Filippa, vi kollade på melodifestivalen, film och tjockade oss som fan, trevligt var det och det var verkligen rätt person som vann! Wohooo! Ser verkligen fram emot att se honom på esc, känns faktiskt skit kul att vi faktiskt kommer vara där!! (på genrepet för vi lyckades inte få biljetter till den riktiga finalen men ändå!)
 
Random bild:
Kommentarer:

Hejhej, jag har en tävling där man kan vinna valfri vara för max 150:-. Du hittar inlägget här: http://bilderbyalice.se/2013/march/tavling-vinn-valfria-varor-2.html#comment
Massa förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer & har en bra kväll!

2013-03-28 @ 19:34:31
#2: t

Tycker att du har sån himla cool header, vart har du gjort den??:-)

2013-03-30 @ 15:38:56

hej, du får gärna kika in på min nageldesign blogg där ja lägger upp både bilder, tips oh nageldesign video tutorials :) kram!

2013-07-07 @ 22:48:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :