Linnstråkigaliv

2012-04-24
16:24:09

Andra dagen avklarad.
Idag har jag fått göra lite mer :) Hjälpa dom i matte och svenskaböckerna typ :) Sen råkade ju deras musik lärare veta att jag sjöng mycket o.sv så självklart skulle han ju dra upp det och säga : Hallå vill inte alla höra Linn sjunga?!....-.-  Och hela jävla klassen svarar: JOOOOOO! LINN! LINN! LINN! LINN!...Det var pinsamt..men nu har jag iallafall skaffat mig några fans för efteråt lät det ungefär såhär: "Linn du är min idol!" "Linn varför är inte du i Hollywood?" "Linn du borde bli känd!" Hahahah xD Eftrer att ha flätat lite armband på fritids så drog jag mig hemmåt tillsammans med lillasyster, vi stannade vid affären i det fina vädret och köpte glass på vägen hem oxå :) Göttgött!
Kommentar:
#1: Emma

Hehe, det är alltid kul med beröm!

2012-04-24 @ 18:01:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :