Linnstråkigaliv

2012-04-24
18:16:16

HUUUUR HÄFTIGT SOM HELLST!
Jo..det har kommit ut ett nytt smink märke för inte så längesen som heter MIYO, det är ett billigt märke och verkar ganska bra faktiskt så jag skulle gärna vilja testa några av deras produkter, dock har jag inte sett någon av dom i butiker än utan har bara sett att man kan köpa dom på nätet, men det kanske finns i butiker, det var ett tagsen jag var i stan så, vem vet... iallafall så säljer detta märke även vanliga nagellack.
Men dom ska i slutet av maj komma ut med något nytt som jag tycker är as coolt, om det nu funkar... NAGELLACK MED DOFT! Hur coolt är inte det? Lacken skulle finnas i utvalda butiker från och med slutet av maj och skulle kosta ca 35 kr. JAG MÅSTE HA ETT SÅNT!

Info och bild hittade/lånade jag HÄR
Kommentar:

Jag har det rosa lacket,raspberry. Det luktar supergott :)

2012-05-16 @ 09:35:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :