Linnstråkigaliv

2012-04-19
16:22:00

Inför ESC!
Ja, det var ju i måndags :D Är verkligen spännd på eurovision, tror faktiskt att sverige har en bra chans...

Iallall, jag tänkte länka dom låtar jag gillade, av dom som dom visade i måndags då, alltså är INTE detta dom låtar jag gillar bäst av ALLA, utan dom jag gillar bäst av dom som dom visade i måndags på ettan på TV programmet inför eurovision song contest ;) Så nu har jag varit tillräckligt övertydlig...

Här kommer dom i ordning.. alltså ettan är bäst o.sv..

1. Rumänien

2. Grekland

3. Island 
4. Lettland
Japp det var dom 4 jag tyckte bäst om :)
Kommentar:
#1: Emma

Jag tror och hoppas att Sverige har en grym chans!

2012-04-19 @ 17:09:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :