Linnstråkigaliv

2012-04-05
15:38:25

Perfekt avslut innan lovet! :) TOTAL MAKEOVER!
Gud va skönt med lov! Har även haft ett bra "avslut" nu innan lovet, jag och 3 kompisar (Filippa,Alice&Astrid) var hemma hos Filippa och dom färgade först Astrids hår, medans jag målade hennes naglar, sen sminkade även henne och plockade hennes ögonbryn( fy vad hon skrek asså hahahah) och gav henne en total makeover! Och jag måste säga att hon verkligen blev jätte snygg efteråt! Det var som i värsta TV serien för vi lät inte henne se sig själv förrens hon var klar, sen ränkade vi till 3 och visade henne, hon blev typ tårögd! :') Riktigt fin blev hon. Sen målade jag såklart Filippas och Alice naglar oxå :) Astrid fick tass avtryck, Filippa fick mustascher och kors och Alice fick zebra ränder :) Alla bilder kommer upp såfort  Filippa skickat dom till mig! :D

Nu ska jag slappa och njuta av lovet, ha det bra! :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :