Linnstråkigaliv

2012-08-21
16:38:28

"Första dagen" avklarad.
Japp, dagen har bestått av : 
 
Info av mentorerna. 
Skattjakt. :D
Lite mer info.. 
Lunch.
Spanska med ny lärare...hon pratade typ BARA spanska med oss och påstod att hon knappt kunde svenska vilket var lite läskigt xD Men jag tror detfinitivt att det kommer bli lärorikt, och jag tror att hon kan mer svenska än vad hon säger att hon kan ;) 
Sen hade vi syslöjd med ny lärare och jag kan säga att det var VÄLDIGT förvirrande...jag fattade inget av vad hon ville att vi skulle göra... xD
Och sist träslöjd.
 
Så...jag antar att det var en helt okej dag, det känns konstigt att man är äldst nu...jag känner mig inte så stor xD 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :