Linnstråkigaliv

2012-08-02
12:07:31

Hej och förlååt!
Ja..fast sa ju att det berodde på när jag kom hem om jag kunde blogga...och...jag kom liksom inte riktigt hem xD Förrens 1 och då känndes det meningslöst att blogga... 
 
 
Iallafall så var jag somsagt i nybro först...sen åkte vi därifrån så att jag kom hem till Mimmi vid ca 4 tiden, så då var jag där med henne och Sofie och pratade och hade det trevligt...sen gick vi och köpte munkar och chips och läsk xD Åt munkarna och gick tillbaka...sen gick Sofie hem och åt medans jag och Mimmi gick tillbaka till affären och köpte grillad kyckling..och såpbubblor xD (btw kom jag på en jätte häftig grejj att göra med dom, tog kort men har inte kollat bilderna än, hoppas att jag fick nån bra)
Iallafall så satte vi oss på en bänk och åt kyckling...det var kladdigt för vi hade inga bestick xD Smarta som vi är tog vi med oss papper ;) Sen gick vi tillbaka till Mimmi med ett litet stopp vid en sjö, där jag som sagt tog lite bilder, Sofie fick komma dit med kameran ;) 
Efter det gick vi hem till Mimmi och hade mys framför Desperate housewives, myyyycket trevligt :) 
 
Här får ni en jätte fin bild på uppäten kyckling och såpbubblor som jag tog med mobil kameran xD 
 
Om någon av bilderna jag tog med kameran igår blev bra så kommer dom upp senare, även bilder på shortsen som jag nu äntligen har provat! :D
 
Ha det bra!
 
 
Kommentarer:

hahah så gott!

Svar: Åh jaa! ;)
Linn

2012-08-02 @ 14:51:41
#2: Sofie

Det va mkt mkt trevligt! :-D <3

Svar: Absoluuut! :D <3
Linn

2012-08-02 @ 19:22:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :