Linnstråkigaliv

2012-02-08
16:30:51

Fysik kan fan ta sig och Xfactor kan dra åt h*lvete!

Hejhå! Har väll kanske inte haft världens bästa dag idag... för det första så medans vi väntade på att vår lärare skulle komma så satte jag mig på golvet i ett hörn typ, efter ett tag upptäcker jag att jag har satt min hand i når blött och kollar och inser att nån IDIOT har SPOTTAT där! (JA DET VAR INNOMHUS) EUWWW, jag la min hand i nån jävels spottloska! :s Sen när lektionen nästan var slut och jag suttit hela teknik lektionen (som btw är typ 1 timme och 20 min) och gjort på min fucking powerpoint som vi hade  i uppgift och gjort helt klart å animerat å gjort jätte fint å allt och vad tror ni händer då? JO , då kommer min jävel till klasskamrat och DRAR UT SLADDEN UR DATORN så att ALLT jag gjort den lektionen försvann... KUL, VERKLIGEN.

Ang. rubriken: Vi har fysik prov snart och jag fattar inte ett skit om alla jävla paralellkopplingar och likström och jodade sladdar å skit och jag hatar fysik och den som upfann ämnet. Sen vill jag inte ha nåt f*cking X-factor JAG VILL HA IDOOOOOOOOLLL!!!!! :'( jag får skicka in ett hotbrev till tv4 och kräva att det kommer tillbaka...


Kommentar:
#1: Matilda

Fin!

2012-02-09 @ 16:59:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :