Linnstråkigaliv

2012-02-26
12:04:33

Melodifestivalen 2012 sammanfattning.


Jag vet att jag inte her reccenserat deltävling 3 och fyra än så tar dom lite snabbt...

Deltävling 3:

Här gillade jag Andreas Johnson och Molly bäst .. Love Generation var oxå helt ok, att Björn Ranelid gick till final va ju rena skämtet, tyckte synd om Love Generation som åkte ut. Men ah, jag har lärt mig genom åren att jag inte riktigt kan lita på sverige, jag hoppas verkligen att dom väljer rätt låt i finalen nu.

Deltävling 4:

Här tycker jag Lisa och Danny va bäst,han den där Axel var helt ok men det känns som att han var lite wb Håkan Hellström.


Nu när jag hört alla bidragen måste jag säga att jag faktiskt inte tyckte det fanns så många bra i år.. men här är iaf dom jag gillade bäst:

Loreen – Euphoria

Ulrik Munther – Soldiers

Andreas Johnson – Lovelight

Molly Sandén – Why Am I Crying

Lisa Miskovsky – Why Start A Fire

Danny Saucedo – Amazing

( Försökte länka till låtarna men det har blivit nåt konstigt så att det bara går att länka ett klipp.. jag vet inte varför får försöka fixa det nån annan gång)


Men tyvärr så lär flera av dessa inte gå hem i Eurovision så därför hoppas jag att Danny eller Loreen vinner dehär, för jag tror dom har bra chans så, HEJAAA LOREEN OCH DANNY! :)
Kommentarer:
#1: Lovisa

Loreen var bäst.

2012-02-26 @ 13:43:36
#2: Inez

Fin blogg du har!! <3

2012-02-26 @ 13:50:04

Kollar inte på det ;)

2012-02-26 @ 18:03:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :