Linnstråkigaliv

2012-07-01
21:10:41

Träffat kära vänner och svar på kommentar!
Jajemen heela gänget blev det tillslut, mycket trevligt :) Skönt att få skratta av sig lite, och när jag tänker efter så har vi ändå fått rätt mycket gjort tycker jag :) Så det var ju braaaa :D 
 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag tänkte att jag skulle svara på en av kommentarerna jag fick idag : 
 
Hejpådig! Gud va roligt att du frågar! Verkligen! :D Är det nån speciell design du syftar på eller bara rent allmänt? Om du har sett nån design här på bloggen som intresserar dig så säg till då, så kanske jag kan göra steg för steg bilder och visa :) Annars om du inte menade nån speciell så kan jag ju alltid göra en steg för steg nästa gång jag målar naglarna :) 
Än en gång, 7kt kul att du frågade :D 
 
Och om alla ni andra ser nåt som ni skulle vilja veta hur man gör...bara säg till så kanske jag kan visa! :D
Kommentarer:
#1: Emmmaaa

Mycket trevlig dag måste jag säga! Lovee :*<3

2012-07-01 @ 22:27:16

Hej =)Skulle du vilja göra bloglovin byte ? =) jag är tar INTE bort , tycker själv inte om när folk gör det :/

2012-07-01 @ 22:41:03
#3: Sofie

Det va kul att se alla, mkt trevligt! Och vi fick ganska mkt gjort, tkr jag meed! :-D <3

2012-07-02 @ 10:52:01
#4: komentatorn ^^

nej jag syftade inte på någon specciel design bara roligt, att får tips och liknande :D

Svar: Okej jag ska se vad jag hittar på :)
Linn

2012-07-05 @ 22:13:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :