Linnstråkigaliv

2012-06-18
15:00:43

Liseberg igår!
Ifrån bilen:




Hej Liseberg! :D


Här mjukstartade vi inte ;) Finally fick jag åka atmos fear! :D Åkte 2 ggr.. 
Och ja.. vad ska man säga... det var väldigt högt...och ett låångt fall... men roligt! :D





Kanonen <3 Hara tyvärr ingen bild från när jag sitter i ;) 










Vinkandes med massa hår i ansiktet xD 


Det började spö regna precis när vi skulle åka :s




Hahha man ser inte så bra men jag är i den röda ringen ;) 




Woho no hands, watch out we got a badass over here!
hahah xD 




Hihi vinkar igen ;) 







SHLUUUT! 

Det var roligt, fast det hade ju såklart varit mycket roligare ifall Sofie och Frida och massa andra från min skola följt med :( Men men jag kom ju dit iallafall...

I morse var vi på en låååååååång promenad :/ Det var jobbigt... tog massa bilder men har inte kollat igenom dom än, men om jag hittar några bra så kanske dom kommer upp imorgon! :)
Kommentarer:
#1: Sofie

Asså det hade ju varit kul om alla hade varit med, det tkr jag också, men det kommer nog fler gånger! :-) <3

Kul att du lägger ut så många bilder!! :-D Men vad är det på den sista bilden?? Och så måste du berätta sen om atmosfear! ;-) <3

Svar: Ja :( Kul att du tycker det är bra att jag lägger ut fler bilder.. det ärju mycket enklare att göra det nu när man har en egen kamera ;)
Det är min hand som håller i en klubba hahah xD <3
Linn

2012-06-18 @ 15:25:59
#2: Mindy

Så fina bilder! :D Jag vill också till Liseberg^^

Svar: Tack! :)
Ja det är kuligt där ;)
Linn

2012-06-18 @ 15:40:49
#3: Elin

Älskar liseberg! :)

2012-06-18 @ 15:40:51
#4: eyan

längtar så mycket tillbaka till liseberg :)

2012-06-18 @ 15:49:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :