Linnstråkigaliv

2012-06-01
16:45:28

NIKON D3100, min kanske framtida favorit pryl?
dustinHomeCompetition.jpg Ultraportabla Acer Aspire One har allt man kan begära av en surf- och jobbdator - i ett litet format. Finns nu billigt hos Dustin!
Jag vill kunna fota mig och mina vänner och spara fina minnen.
Jag vill kunna ta kort på alla nagel designs jag gör.
Jag vill kunna fota när jag känner för det.


Som ni då ser här ovan är jag med i en tävling om en systemkamera hos Dustin home, jag har gillat dom på facebook (som man skulle) och nu ska jag skriva varför jag så sjukt gärna skulle vilja ha en kamera....
Jo...jag har alltid gillat att ta kort på saker och jag tycker att det är en väldigt bra sysselsättning. Men för några månader sedan, i februari, hände något jätte hemskt, min kamera (som dock bara var en digitalkamera) gick sönder :( Och eh...ja...man kan väll säga att det var lite mitt fel..hehe...den bara råååkade ramla i golvet lite... MEN nu har jag ju lärt mig att vara rädd om saker ;) (fast jag brukar faktiskt vara rädd om mina saker) Så om jag vinner denhär kameran kommer jag vara jätte rädd om den och behandla den som om den var...av jätte tunnt glas..eller nåt ;)
Ivilketfall så skulle jag bli vääldigt glad om jag fick en ny, bra kamera. Efterssom jag är en sådan person som tar kort på...allt. Jag skulle tilloch med kunna ta kort på ett tuggummi på marken och ändå aldrig vilja radera kortet. Jag försöker nämligen att spara så många minnen som möjligt. Som om det t.ex hände något roligt med dedär tuggummit på marken, och jag vill minnas det, så tar jag ett kort och varje gång jag ser bilden på dedär tuggummit kommer jag minnas händelsen. Och så ska jag även kanske på språkresa  nästa sommar, och DÅ måste jag VERKLIGEN ha en kamera, tänk vad många minnen jag kommer få där, dom vill jag ju helt klart spara :)
Och jag fotar ju även mina naglar mycket och lägger upp här på min blogg...men det är inte så lätt att göra det om man inte har någon kamera. Jag vill även kunna filma så att jag t.ex kan göra covers på låtar, efterssom musik även är ett väldigt stort intresse hos mig.
Jag såg inte om det stog nånstants om det var nån åldersgräns för att vara med och tävla...men jag har frågat mina föreldrar o.sv...

MED ANDRA ORD:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :