Linnstråkigaliv

2012-03-14
14:41:25

En av mina absoluta favorit låtar.

Kom hem från skolan för ett litet tag sen har varit en vanlig dag, längtar verkligen till sommaren, fick reda på idag att det är lite roliga grejjer på G...kommer berätta mer när det närmar sig. Annars så ahr jag inte så mycket att skriva om så jag hade tänkt att länka en av mina absoluta favorit låtar, detta är inte en såndär favoritlåt som man bara har ett litet tag och sen får man en annan utan denna har jag lixom gillat hela tiden, jag vet inte varför egentligen, jag bara älskar den ;)


Kommentar:
#1: Emma :)

ja de vet jag inte, men vet inte om de blir något nu amy visste väl inte om hon kunde ? <3

2012-03-14 @ 15:57:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :