Linnstråkigaliv

2012-05-09
16:56:00

Bloglovin eller Blogkeen!
Läser du många bloggar och är trött på att hålla på att klicka in på alla och kolla alla helatiden för att se om det hänt något nytt? Då är bloglovin eller blogkeen något för dig! Där kan du få alla bloggar du läser samlade! Så alla nya inlägg från alla bloggar du följer kommer upp där :) Så behöver du bara logga in där, så ser du om det hänt något nytt. BRA VA? :D PLUS!..att det är inte ALLS jobbigt att bli medlem..det går jättefort och är smidigt och enkelt, superduper helt enkelt! Men om man inte har en egen blogg räcker det ju om man är medlem på en av sidorna, fast man kan ju vara med på 2 om man vill såklart ;)
Ni får jätte super gärna följa mig på någon av sajterna, skulle bli skit gla då! Och om du följer mig kan jag följa dig om du har en blogg :) För att följa mig klickar ni bara på antingen "Följ bloggen med bloglovin" knappen eller "BLOGKEEN följ den här bloggen" knappen som finns högst upp på min blogg, glöm inte att ni måste registrera er på en av sidorna först ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :