Linnstråkigaliv

2012-05-13
14:10:54

Ganska soligt :)
Har varit ute och skruvat muttrar till saker till poolen och fotat våra fina blommor vi har på äppelträdet på tomten nyss, lägger nog upp några av dom bilderna såsmåning om :) Jag fick skolavslutnings klänningen idag oxå btw, mamma hade slått in den för skojs skull och gav den som present efterssom det är min namsdag idag ;) Fick en trisslott och ett par örhängen med. Klippte mig igår oxå, men det blev inte så stor skillnad mer än att det blev kortare. Hade velat ta några kort på migsjälv vid äppelträdet oxå men det blev inget med det för jag har ändån en fuldag idag :/ ;)

Har ni fuldagar och snyggdagar? Jag har det...alltid xD Ibland har jag "normaldagar" oxå ;)


Adjöadjö!



Kommentarer:
#1: Emelie

Grattis på namnsdagen då. :D

2012-05-13 @ 14:45:19
#2: Julia

Grattis på namnsdagen! ^w^

2012-05-13 @ 14:49:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :