Linnstråkigaliv

2012-05-03
15:03:44

HAHAHAHAHAHAH SORGLIGT SANT!


Först vill jag säga att  jag gillar INTE att han säger:" Koversationen mellan ett "MVG-barn" och en vanlig individ."
Vaddå så bara för att man har bra betyg är man inte "en vanlig individ" ??  Dom/vi är inte utomjordingar, även om vissa verkar tro det ibland..

Men...hahah herregud, jag måste erkänna att han har rätt, det har han verkligen, detta är ju så 7kt sant, ahah egentligen borde jag blir arg för att han förlöjligar "MVG-barn" lite...men han har ju så fucking rätt och det är så 7kt kul att jag kan inte göra annat än att skratta åt det x'''D Jag känner mig lite löjlig nu hahah är det verkligen såhär det är när jag berömmer andra för deras prestationer på prov...hahha men egentligen ljuger jag inte när jag berömer "dom"...eller? Gör jag det? :o Jag menar det när jag berömmer..tror jag.. ska tänka på det nästa gång ;) hahahh...förlåt William..om du blir arg... Jag ska iallafall göra som du säger och fortsätta ljuga...om jag nu ljuger xD



" JAG BLIR SÅ FRUSKTERAD JAG VILL BARA KASTA EN MINIRÄKNARE PÅ EN KRUKVÄXT" ahahahahahahahah xD

EN SAK TILL: Fast han överdriver jävligt mycket när " MVG barnen" är ärliga...hoppas ni fattar...  asså det han säger mellan 1:46 och 2:50 är överdrivet, så tänker nog INGEN om någon som presterat dåligare än ensjälv på ett prov,inte jag iallafall jag tror jag är glad för dens skull...
Kommentar:
#1: Klara :3

WILLIAM ÄR SÅ SJUUUUKT ROLIG! (Du får ju ta det där med MVG-barnen och "de vanliga individerna" med en nypa salt).

2012-05-04 @ 16:01:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :