Linnstråkigaliv

2012-05-21
16:16:52

Underbart väder!
Tappade min mobil i asfalten idag plus att jag fick punka på cykeln, otur? Sen var vi tvugna att jogga nästan 4 km på idrotten vilket är väldigt mycket för mig :( Varmt som fan va det oxå. Men men jag sprang ändå ganska mycket tycker jag....och gick lite oxå (a) Men jag fuskade iallafall inte som vissa andra (...) utan jag sprang/gick den sträckan jag skulle ;)  Nu ska jag göra lite kyklingsallad tror jag..och sen sätta mig i solen på trappan och börja organisera upp sommarn lite..kontroll freak som jag är...jag måste ha koll! :( ;)
Kommentarer:
#1: william

härligt emd sol:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Inside an Assassin's head" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-21 @ 16:26:02

Sv: Hihi :3 Haha bra att du skrev det, många som glömmer^^



ps, du har råkat skriva "anant" men jag antar att det ska stå "annat", över 'bloggfältet' heh ;)

2012-05-21 @ 18:17:25

ha en fin kväll :)

2012-05-21 @ 19:00:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kommer du hit ofta? ;D
Mailadress:  
Bloggadress:  
Och vad har du för ruuligt att säga?:D :